Концепція розвитку компанії «Грін Тім» побудована з врахуванням ключових компетенцій компанії, а саме:
• Західна культура ведення бізнесу, заснована на принципах прозорості,
планування, спрямованості на довгострокові партнерські стосунки;
• Вирощування якісної овочевої продукції на землях власного господарства;
• Спроможність забезпечити якісне довгострокове зберігання овочів;
• Досвід роботи з національними торговими мережами, переробниками, оптовиками;
• Довірчі стосунки з місцевими фермерами;
• Позитивний та добре відомий бренд на ринку В2В.
Основні завдання для досягнення стратегічної мети:
• Подальший розвиток основних клієнтських сегментів: Роздрібні мережі та Міжнародні Трейдери/Імпортери/Переробники;
• Збільшення власного вирощування на полях "Дніпровської Перлини";
• Збільшення обсягів закупівель від третіх осіб та впровадження нових підходів для співпраці з фермерами;
• Зростання напрямку «Зберігання, переробка та упаковка» шляхом покращення якості овочів з використанням механізованих процесів і збільшенням кількості і якості вихідної продукції.
Ключова роль у реалізації Стратегії покладається на нарощування власного потенціалу виробництва якісних овочів. Розширення власного виробництва буде здійснюватися через впровадження передових світових практик шляхом створення Центру передового досвіду для реалізації кращих практик овочівництва з механічного збирання на півдні України.
Саме власне виробництво має стати платформою для розробки та запровадження всебічної Системи управляння якістю для досягнення бездоганних експортних характеристик овочевої продукції. В подальшому ця модель буде використана як інструментарій розвитку Грін Тім відносно УСІЄЇ вхідної сировини, що дозволить запровадити міжнародну сертифікацію якості Global Gap & HACCP (ISO 22000).
Мета нашого бізнесу повністю відповідає пріоритетам розвитку агропромислового сектору України: забезпечення споживачів якісними та доступними продуктами, нарощування аграрного потенціалу, подальша інтеграція у світову систему торгівлі та забезпечення передових позицій на світовому ринку продовольчої продукції.